Ogłaszamy że w ramach pogramu dotacyjnego „Kujawsko Pomorski Fundusz Infrastrukturalny” do trzeciego etapu dostały się poniższe wnioski:
zbudowanie internetowej aplikacji do zdalnego świadczenia usługi controllingu oraz procesu bieżącego raportowania – treningi z asertywności
stworzenie nowoczesnej aplikacji zdalnej *Retoria*, umożliwiającej powszechne budowanie, edytowanie oraz generowanie własnych witryn zdalnych – treningi sprzedażowe
Wykłady Z Twórczności – szkolenia z kreatywności
wypracowanie platformy cyfrowej MEBLARZEPL – szkolenia z kreatywności
wypracowanie portalu strategiczno-taktycznych gier on-line na przeglądarkę internetową – treningi z komunikacji
zbudowanie serwisu mobilnego Opinnetcom oferującego narzędzia badania produktów i usług – treningi firmowe
wypracowanie wirtualnego portalu prawnego przez Trinity Fundusze Europejskie SA w organizacji – treningi z przywództwa
systemowe materiały i technologie ich wytwarzania – szkolenia ze stresu
systemowe wsparcie usług eksportowych przedsiębiorstwa Mostostal Konin sp z oo – warsztaty z kreatywności
Adaptacja istniejącego procesu informatycznego w celu uruchomienia usług B2B wspomagających działalność handlową firmy – szkolenia menedżerskie
automatyzacja współpracy poprzez stworzenie platformy informatycznej do wymiany rejestrów i dokumentów Prodach-Kontrahenci – szkolenia firmowe
Bank Domów – inteligentna e-usługa tworzenia projektów koncepcyjnych i kosztorysowania domów pasywnych – warsztaty z zarządzania projektem
Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym – szkolenia negocjacyjne
BuzzTracker – budowa procesu semantycznej analizy treści internetowych do celów marketingowych – warsztaty zamkniete
CUBE – uniwersalne środowisko opisywania obiektów przestrzennych i zdarzeń z nimi związanych – szkolenia sprzedażowe
Dywersyfikacja produkcji poprzez implementacja nowoczesnej procedury produkcji opakowań z tworzyw sztucznych – szkolenia handlowe
cyfrowa platforma usług, produktów, technologii i wiedzy środowiskowej – eko24 – treningi z obslugi klienta