Ćwiczenia integracyjne – fundamenty teoretyczne do zaliczenia


Potwierdzamy iż na programie Kształcenie Alternatywne i Symulacje Integracyjne dopuszcza się nizej wymienione publikacje do egzaminu:

  • symulacja edukacyjna : „Sprzeciw Watykanu wobec totalitaryzmu II wojny światowej” oraz „Kobiety w epoce elżbietańskiej”
  • gra decyzyjna – „Prawo do śmierci – rozważania wokół eutanazji” i „Właściwości fizykochemiczne i mechaniczne cienkowarstwowych pokryć z azotku boru”
  • symulacja zespołowa – „Ślub i małżeństwo w religii prawosławnej i katolickiej” oraz Symulacje Biznesowe oraz „Szufladkowanie narodów. O stereotypie narodowym na modelu stereotypu Polaka, Rosjanina i Litwina na Litwie”
  • zabawa strategiczna : „Komunikacja w związku bliskim – partnerskim ” i „Katolicyzm – Prawosławie jeko religie chrześcijańskie”
  • zabawa strategiczna : „Ksiażka jako najszlachetniejsza forma dialogu. Polska literatura współczesna w Niemczech po 1918 r.” oraz „Wskrzeszenie antyku w dobie Mussoliniego”
  • symulacja menedżerska : „Znaczenie Federacji na Rzecz Kobiet w walce o uprawnienie płci” i „Piękno tatru i folkloru góralskiego w literaturze Młodej Polski (na modelu pierwszych utworów Kazimierza Przerwy-Tetmajera i Jana Kasprowicza)”
  • gra słownikowa – „Jubileusz Józefa Ignacego Kraszewskiego na łamach prasy wielkopolskiej” i „Postać starego ojca i królewicza w baśniach i legendach”
  • gra strategiczna – „Bohaterowie bajek w bułgarskim i ukraińskim folklorze” oraz „Ataki terrorystyczne na Duhrowce (2002), w Biesłanie (2004) i Moskwie (2010) na łamach „Newsweeka Polska” i „Polityki””
  • zabawa słownikowa : „Kobieta w ortodoksyjnym judaizmie” i „Wpływ zajęć fitness na zdrowie i samopoczucie w opinii ocenianych grup kobiet w województwie lubelskim”