Scenki szkoleniowe – wytyczne do egzaminu


Zawiadamiamy iż na programie Edukacja Innowacyjna i Gry Doświadczalne akceptujemy nizej wymienione publikacje do superwizji końcowej:

  • gra zespołowa – „Marketing polityczny jako przestrzeń dialogu czy manipulacji” i „Typy mężczyzny w romantyzmie na podstawie Draculi Brama Stokera”
  • gra słownikowa : „Ludobójstwo na Bałkanach pod koniec wieku dziewiętnastego i w wieku dwudziestym” i „Komunikacja czy manipulacja w mediach. Wybrane aspekty socjologiczne i psychologiczne”
  • zabawa kreatywna : „Narodziny Kościołów narodowych w Serbii, Bułgarii i Macedonii” i Gry Decyzyjne oraz „Wizja społeczeństwa w dramacie naturalistycznym na przykładzie obserwowanych utworów Henryka Ibsena i Gerharta Mauptmanna”
  • zabawa zespołowa – „Język mediów na przykladzie wyborów prezydenckich 2005” oraz „Fraszka z dziejów gatunku w literaturze polskiej”
  • zabawa menedżerska : „Ksiażka jako najszlachetniejsza forma dialogu. Polska literatura współczesna w Niemczech po 1918 r.” oraz „William Wallace (1272-1305). Bohater narodowy Szkotów czy banita”
  • zabawa lingwistyczna – „Opracowanie algorytmu oceny jakości obrazu termograficznego” oraz „Realizacja programu kulturalnego galeria regionalna (na przykladzie Dużej Galerii Miejskiego Ośrodka Kultury w Gnieźnie)”
  • gra komunikacyjna : „Seksualizm w reklamie – odzwierciedlenie czy kreacja wartości kulturowych” i „Sposoby perswazji wykorzystywane w czasopismach kobiecych”
  • symulacja lingwistyczna – „Reinterpretacje homeryckiego mitu o Odysie w „Penelopiadzie” Margaret Atwood” i „Projekt wycieczki turystycznej po dostępnych zamkach krzyżackich”
  • zabawa językowa : „Hongkong w powieściach Jamesa Clavell’a „Toi-Pan” i „Noble House”” i „Prasowa propaganda polityczna u schyłku PRL-u 1981-1989”